خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

اقدام پلیس راهور بهترین نمونه امر به معروف است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۸۰

معاون فرهنگی و آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام پلیس راهور بهترین نمونه امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی  و آموزشی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز قرار است با دانش آموزان یک عهد با پلیس ببندیم. پلیس تمهیداتی بوجود آورد تا در سراسر کشور این برنامه فرهنگی  اجرا شود.

وی افزود: یکی از کارهایی که فرزندان ما باید در مدارس یاد بگیرند، مهارت های اجتماعی است. یکی از مهم ترین مهارت های اجتماعی یادگیری و رعایت نظم ترافیکی است.

کاظمی در ادامه گفت: همیاران پلیس در این مراسم به پلیس وعده می دهند که نظم ترافیکی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و همچنین به والدین خود و شهروندان تذکر بدهند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: من از همه همیاران دانش آموز پلیس تشکر می کنم و مطئن هستم این اقدام فرهنگی پلیس راهور به انظباط در سطح کشور کمک خواهد کرد. سخن دانش اموزان امروز اثرپذیرتر است و در آینده رانندگان کشور هستند. بنابراین از پلیس راهور از جهت نهادینه سازی این انظباط ترافیکی برای دانش آموزان سپاسگذاری می کنم. از اینکه شعار امسال را بهار دانش و انظباط ترافیکی گذاشتید.

وی در پایان گفت: این بهترین نمونه امر به معروف و نهی از منکر در کشور است. همچنین،بهترین اقدام برای نهادینه سازی یک مهارت انظباطی و اجتماعی در دانش آموزان است. این بهترین اقدام امر به معروف و نهادینه سازی رفتار مدنی در سطح کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز