خبرگزاری کار ایران

رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۳ ساعت

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۵۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان "قصرقند" در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز گذشته در پی ربودن نوجوانی ۱۲ ساله از جلوی یک مدرسه در روستای "نظرآباد" شهرستان "سرباز" بلافاصله طرح مهار در محورهای مواصلاتی این شهرستان و شهرستان های همجوار به اجرا درآمد.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه سواری سمند نقره ای رنگ  نوجوانی ۱۲ ساله به نام " امیرحسین"  را از جلو مدرسه ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه این ماجرا آدم ربایان با اعضای خانواده پسربچه ربوده شده تماس گرفته و مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را برای رهایی او مطالبه کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: کمتر از ۳ ساعت از زمان آدم ربایی یکی از تیم های پلیس آگاهی شهرستان قصرقند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "جکیگور-قصرقند" خودرو مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری راننده و سرنشین خودرو، نوجوان ربوده شده را صحیح و سالم رها و به آغوش خانواده بازگرداندند.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطر نشان کرد:  پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان را به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز