خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد وابستگی به شهریه را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۸۷

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر با اقدامات مثبت، وابستگی اقتصادی به شهریه دانشجویان را کاهش داده است.

به گزارش ایلنا، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس در سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان از واحدهای زاهدان، زابل و خاش بازدید و با خانواده شهیدان میرحسینی دیدار کرد.

حیدری در جمع کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، با تأکید بر اینکه امروز مردم ایران بیش از پیش در صحنه های انقلاب حضور دارند و و همسو و هم جهت با مقام معظم رهبری هستند، گفت: اخلاص معظم له و درایت و آینده‌نگری ایشان و بصیرتی که در شناخت دشمن دارند، بیش از گذشته بر همگان روشن شده و وعده های تو خالی دشمنان نظام و انقلاب، امروز عیان تر شده است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد تأکید کرد: ما دانشگاهیان خصوصاً خدمتگزاران نظام در دانشگاه آزاد اسلامی، در این بازه مهم تاریخی که همزمان با گام دوم انقلاب است، رسالتی مهم بر دوش داریم. چرا که در دانشگاهی خدمت می کنیم که ثمره این انقلاب است. در دانشگاهی مشغول به انجام وظیفه هستیم که بسیاری از مدیران و افراد موفق و پرتلاش و شاخص این کشور، فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

لزوم ایجاد و راه اندازی رشته‌های آموزشی مهارت محور

وی بر لزوم ایجاد و راه اندازی رشته‌های آموزشی مهارت محور در این دانشگاه تأکید کرد و افزود: همانطور که اقتصاد کشورمان در طول سالیان متمادی حتی پیش از انقلاب وابسته به نفت بوده و هست، حیات اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی نیز به دانشجو وابسته است. دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سالهای اخیر با اقدامات مثبت، وابستگی اقتصادی به شهریه دانشجویان را کاهش داده است. این وابستگی باید بیش از گذشته، با اقدامات کارشناسی و همچنین فعالیت در زمینه اقتصاد دانش بنیان، کاهش یابد.

حیدری در ادامه افزود: با اقدامات صورت گرفته، زمینه راه اندازی ساختمان آموزشی در نوک آباد و ایرندگان و همچنین مدرسه سما در خاش فراهم شده و بزودی شاهد افتتاح این مراکز آموزشی در شهرستان خاش خواهیم بود.

تأسیس رشته‌ براساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد در بازدید از واحد زابل، با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی دانست و گفت: این دانشگاه بستر رشد و شکوفایی را در سراسر کشور برای همه ایجاد کرده و توانسته نهال علم را در نقطه صفر مرزی غرس کند.

وی با تأکید بر اینکه رشته‌ های تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها تأسیس شوند، گفت: این موضوع سبب ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز