خبرگزاری کار ایران

افتتاح ایستگاه متروی امام حسین (ع)/آماده واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۶۷۴

ایستگاه متروی امام حسین (ع) با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از ایستگاه متروی امام حسین (ع) در خط ۶ متروی تهران در جمع خبرنگاران گفت: ماهانه یک ایستگاه در خطوط ۶ و ۷متروی تهران افتتاح می شود. افتتاح این ایستگاه نیز براساس قولی بود که از قبل به شهروندان دادیم.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح این ایستگاه سرفاصله حرکت قطارها در خطوط ۶و ۷مترو کاهش یابد.

حناچی گفت: با تعدیل قطارها در خطوط مترو با کاهش سرفاصله رسیدن قطارها روبرو هستیم و در مهر ماه و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ظرفیت خوبی به خطوط مترو اضافه شده است.

شهردار تهران با اشاره به استفاده از ۱۴دستگاه هواکش میان تونلی در این خط گفت: هواکش ها نقش مهمی در امنیت خطوط مترو دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شهرداری با واگذاری مجتمع بهاران به سازمان بهزیستی موافق است گفت: شهرداری تهران آماده واگذاری بخشی از مجتمع بهاران است که سازمان بهزیستی اعلام آمادگی کرده است و ما نسبت به واگذاری آنها اعلام آمادگی می کنیم.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا طرح کنترل آلودگی هوا از سوی پلیس راهور رد شده است یا خیر گفت: تمامی نظرات در این حوزه باید به تایید ۶دستگاه برسد و سپس درباره آن تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز