خبرگزاری کار ایران

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار زائر در سامانه سماح

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۶۰۴

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار زائر در سامانه سماح برای سفر اربعین خبر داد.

صحبت‌الله رحمانی (مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح برای سفر اربعین گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۲۷۸ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان‌ تهران با ۱۷۹ هزار، استان خوزستان با ۱۲۶ هزار و استان خراسان رضوی با ۱۰۱ هزار ثبت‌نام استان‌‌هایی هستند که بالاترین میزان متقاضی برای سفر اربعین را دارند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: استان‌های اصفهان با ۹۸ هزار نفر، استان فارس با ۹۱ هزار نفر و استان مازندران با ۵۵ هزار نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رحمانی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی نیز باید برای ثبت‌نامه به نمایندگی‌های اداره کل اتباع وزارت کشور مراجعه کرده و در آنجا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: سفر دوره اربعین از ابتدای محرم آغاز شده و افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند، پس از اتمام سفر چنانچه خسارتی در طول سفر دیده بودند، مبلغ بیمه آن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز