خبرگزاری کار ایران

شیبانی:

مدعیان حقوق بشر به دروغ ادعا می‌کنند که دارو و غذا مشمول تحریم نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۳۲

رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی گفت: نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) یک رویداد و اتفاق بزرگ در حوزه دارو است و در آسیا و خاورمیانه بی نظیر است که نشان از توانمندی های ارزشمند داروسازی ایران در شرایط تحریم و هجمه های ناجوانمردانه علیه کشورمان دارد.

به گزارش ایلنا، احمد شیبانی در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما که با حضور وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر به دروغ ادعا می کنند که دارو و غذا مشمول تحریم نیست اما برخی شرکت های دارویی خارجی از ارائه دارو و مواد اولیه به شرکت های ایرانی خودداری می کنند.

وی تصریح کرد: در طول سالهای بعد از انقلاب در حوزه دارو، تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده ایم که نمایشگاه ایران فارما نمونه ای از این فرصت است. صنعت داروسازی ایران با بیش از ۱۰۰ شرکت تولید کننده داروهای شیمیایی و همچنین تولید داروهای بایوتکنولوژی و نانو در خاورمیانه پیش قدم است و این محصولات در سایر کشورها حتی کشورهای اروپایی ثبت شده است.

رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی یادآور شد: امسال در نمایشگاه ایران فارما نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی فضای نمایشگاهی و حضور شرکت های داخلی و خارجی هستیم. در پنجمین نمایشگاه ایران فارما ۵۵۰ شرکت داخلی و خارجی شامل ۴۰۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ شرکت خارجی از ۳۰ کشور دنیا و ۴ قاره آسیا، اروپا، استرالیا و آمریکا حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز