خبرگزاری کار ایران

دعوت از همه تولیدکنندگان محصولات کشاورزی برای حضور در میادین میوه و تره بار

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۸۵۷

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: اگر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی براین باورند که سود اصلی زحمات آنان به جیب دلالان و واسطه‌ها می‌رود، از همه آنان دعوت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های این سازمان استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اشاره به برگزاری مزایده‌ها و فراخوان‌های عمومی غرفه‌های میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: تمامی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی می‌توانند با استفاده از امکاناتی که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران فراهم آورده است، محصولات خود را مستقیماً به مصرف‌کنندگان تهرانی عرضه کنند.

وی حمایت از مصرف‌کنندگان را وجه دیگر حذف واسطه‌ها دانست و اظهار کرد: عرضه بی واسطه محصولات مورد نیاز شهروندان، نه تنها به اقتصاد خانواده‌های تهرانی کمک می‌کند، بلکه با توجه به کیفیت مطلوب محصولات عرضه شده در میادین و بازارها، در حفظ سلامت شهروندان نیز موثر است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام نشانی: http://mayadin.tehran.ir جهت آگاهی از مزایده‌ها و فراخوان‌های این سازمان و اطلاع از شرایط حضور در آنها، ضمن قدردانی از همراهی رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه همچون گذشته جهت حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و در عین حال حفظ و ارتقای حقوق مصرف‌کنندگان همراه این سازمان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز