خبرگزاری کار ایران

حناچی:

مشکلات اصلی تهران با کمک دانش‌آموزان برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۳۷۳

شهردار تهران گفت: چالش‌های اصلی شهر تهران از جمله پسماند و آلودگی هوا با مشارکت دانش‌آموزان برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در آیین بازگشایی سال تحصیلی ۹۸_۹۹ که در دبیرستان البرز برگزار شد، گفت: با توجه به تقارن این روزها با آغاز سالگرد هشت سال دفاع مقدس و یاد شهدای که در همین مدرسه حضور داشتند و به شهادت رسیدند، این روز را گرامی میداریم.

وی افزود: بسیار خرسندم که فرصتی پیش آمد در یکی از تاریخی ترین مدارس کشور در جمع شما به مناسبت بازگشایی مدارس حاضر شوم. نام البرز در کنار آموزش دوره معاصر کشور درخشیده است.

حناچی گفت: انگار همین دیروز بود که ما هم پشت این میزها بودیم.این دوران خیلی سریع خواهد گذشت.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: تلاش کنید این دوران را پربرکت پشت سر بگذارید. موفقیت و توسعه هر کشوری ناشی  از کار، علم و دانش و تحقیقات است و امیدوارم شما به عنوان نسل چهارم بعد از انقلاب سهم بزرگی در توسعه کشور داشته باشید.

وی افزود:  شور جوانی بهترین سرمایه است و شما آن را دارید و می توانید ایده های خلاقانه جدید را برای اداره کشور داشته باشید و با موفقیت هایی که خواهید داشت موثر واقع شوید.

شهردار تهران با بیان اینکه بخش زیادی از زندگی شما دانش آموزان در فضاهای شهری اتفاق می افتاد تصریح کرد: تلاش می کنیم با بالابردن کیفیت فضاهای شهری، شرایط خوبی برای شما ایجاد کنیم.  

وی افزود: رعایت نظم و قانون در همین سال های ابتدایی و شور نوجوانی شما شکل می گیرد و بسیاری از مشکلات سطح شهر با کمک شما و خانواده ای شما حل می شود.‌

وی افزود: اگر چالشهای  اصلی این شهر از جمله پسماند و آلودگی هوا را در نظر بگیریم با مشارکت شما دانش آموزان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز