خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مطرح کرد؛

شرط آبفای تهران برای وصل کردن آب پارک چیتگر

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۰۱

رییس شورای شهر تهران گفت: آبفای تهران گفته است به شرطی که حق آب این مجموعه ماهانه پرداخت شود، حاضر است آب چیتگر را وصل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران گفت: همان‌طور که می‌دانید بودجه شهرداری تهران در سال ۹۸ انقباضی بسته شده و هر ماهه گزارش عملکرد بودجه شهرداری به شورا می‌آید. گزارش بودجه جلسات قبل نگرانی هایی برای برخی اعضای شورای شهر به وجود آورد که در جلسه امروز مطرح شد.

وی افزود: برخی معتقدند درآمد شهرداری به اندازه بودجه نیست و در جلسه هم اندیشی امروز این موضوع به همراه کاهش هزینه های شهرداری به شهردار تهران تذکر داده شد.

وی در ادامه درخصوص مبالغ عوارض در سطح شهر تهران گفت: حدود یازده هزار میلیارد تومان فیش عوارض صادر شده اما تنها یک سوم از این میزان فیش‌ها را پرداخت کرده اند.

رییس شورای شهر تهران درخصوص عملکرد مناطق نیز اظهار داشت: گزارشی از عملکرد مناطق به شورا آمد و حدود ۹۱ درصد بودجه محقق شده و درآمدها محقق شده است.

وی در پاسخ به این موضوع که اخیرا بازدیدهایی از سازمانها و ارگانها داشته‌اید، در این باره  توضیح بدهید، گفت: همانطور که می دانید برخی از بازدیدها را سرزده انجام می دهم و برخی هم با برنامه ریزی، البته که تاثیر بازدیدهای سرزده بیشتر است.

وی درخصوص نگهداشت شهر اظهار داشت: نمی‌گویم نگهداشت شهر ضعیف است, اما در حال حاضر در سطح متوسط است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: یکی از موضوعات مطرح بحث شفافیت قراردادهای مربوط به نگهداشت شهری است، می‌گویند تعدادی نیروی نگهداشت شهری داریم که کار نمی‌کنند اما حقوق می‌گیرند و باید قراردادهای نگهداشت شهر دقیق‌تر مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی درباره تماس با مدیرعامل آبفای تهران درخصوص پارک چیتگر گفت: بعد از بازدیدی که از بوستان چیتگر داشتیم موضوع را به کمیسیون محیط زیست ارجاع کردیم. البته آبفای تهران گفته است به شرطی که حق آب این مجموعه ماهانه پرداخت شود، حاضر است آب چیتگر را وصل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز