خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

سازمان بهزیستی علت بازداشت 4 نفر از کارکنانش را نمی‌داند/ منتظر اعلام نظر و بررسی‌های قضایی خواهیم ماند

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۷۰

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور درباره بازداشت 4 نفر از کارکنان این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

مسعود آسیما (مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره چرایی بازداشت ۴ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی گفت: بر اساس حکم قضایی ۴ نفر از کارکنان این سازمان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی احضار شدند.اطلاع دقیقی از اتهامات این افراد در دسترس نیست، اما طبق اطلاعات واصله موضوع اتهامی مربوط به گذشته و در زمان مسئولیت این افراد در یکی از استان‌ها بوده است.

وی اذعان کرد: سازمان بهزیستی ضمن استقبال از ایجاد شفافیت و سلامت مالی و اداری، خود را ملزم به اجرا و رعایت قوانین کشور  می‌داند و منتظر اعلام نظر و بررسی‌های  قضایی خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی بیان کرد: سازمان بهزیستی از سوی عوامل اطلاعات در جریان علت بازداشت یا اتهامات این افراد قرار نگرفته است. تنها توضیحی که سازمان بهزیستی می‌تواند بدهد، این است که این چهار نفر بابت تخلفاتی در زمان گذشته و مربوط به مسئولیت‌شان در استان‌های دیگر بازداشت شده‌اند. البته سمت‌های اخیر آنها در استان تهران بوده است.

آسیما افزود: چهار نفر از اعضای مذکر سازمان بهزیستی با حکم قضائی توسط عوامل اطلاعات جلب شده‌اند و هنوز معلوم نیست جرائم آنها مربوط به سازمان بهزیستی بوده یا موضوعات بیرون‌سازمانی علت بازداشت آنها بوده است. سازمان بهزیستی پیگیر علت بازداشت کارکنان این  سازمان خواهد بود و متعاقبا گزارشات لازم را اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز