خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام:

هزینه مقابله با بحران‌ها همیشه بر عهده شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۶۱

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نسبت به عدم پیگیری شهرداری تهران درباره قانون جدید مدیریت بحران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژادبهرام در تذکری در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به قانون جدید مدیریت بحران کشور گفت: رئیس مدیریت بحران در شهر تهران، شهرداری تهران بود اما با مصوبه جدید مجلس، به هر علتی ریاست بحران شهر تهران به وزیر کشور داده شده درحالی‌که همیشه هزینه عملیات و مقابله با بحران‌ها بر عهده شهرداری است و در تمامی بحران‌های پیش از این، شهرداری به خوبی این مسئولیت را انجام داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تهران تاکنون درباره بحران های ایجاد شده و در حال وقوع هوشیار بوده است افزود:  در جریان سیلی که ابتدای سال رخ داد لایروبی به موقع مسیل‌ها و اقدامات انجام شده از سوی شهرداری باعث شد تهران با کمترین مشکل در زمان بارندگی‌ها روبرو باشد.

وی با اشاره به ظرفیت شهرداری تهران در زمان بحران اظهار داشت: این نظارت مستقیم در قانون جدید مدیریت بحران حذف شده است که متأسفانه هزینه‌های سنگینی بر مدیریت شهری وارد می‌کند.

نژادبهرام به شهرداری تهران  تذکر داد که بمنظور اصلاح این موضوع، پیگیری‌های لازم و کافی را نداشته و باید برای بازگشت این وظیفه به شهرداری تهران، پیگیری جدی‌تری انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز