خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

پیش‌بینی برای ورود خانم‌ها به ورزشگاه برای تماشای دربی نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۲۱

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ویژه این پلیس برای برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه و همچنین برگزاری دربی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در همان روز گفت: پیش بینی برای ورود خانم به استادیوم برای تماشای بازی دربی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دومین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات که صبح امروز در پلیس امنیت تهران بزرگ برگزار می شد با اشاره به برگزاری رژه 31 شهریور گفت: با توجه به برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریورماه که با حضور انبوه نیروهای مسلح انجام می‌شود پلیس تهران بزرگ در یگان‌های مختلف خود از جمله یگان امداد، یگان ویژه، پلیس امنیت، پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامات ویژه‌ای را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری رژه تلاش می‌کنیم تا کمترین محدودیت ترافیکی در پنج تا 10 کیلومتری محل برگزاری رژه ایجاد شده و مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نشود.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه درباره برگزاری بازی دربی بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در عصر روز یکشنبه 31 شهریورماه گفت: علاقمندان به تماشای فوتبال و تماشاگرانی که قصد دارند در ورزشگاه این بازی را تماشا کنند باید حتما به صورت الکترونیک بلیت خودرا خریداری کنند و با توجه به اینکه ما پیش بینی می‌کنیم کل سکوهای ورزشگاه پر شود قطعا بلیت فروشی جلوی درب آزادی انجام نخواهد شد همچنین از تماشاگران تقاضا داریم از وسایل حمل و نقل عمومی و مترو برای تردد به ورزشگاه آزادی استفاده کنند.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ پارکنیگ‌های منتهی به باشگاه آزادی از سه الی چهار قبل از برگزاری بازی فوتبال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باز خواهد بود.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه سازمان لیگ و وزارت ورزش و جوانان برای ورود خانم‌ها به استادیوم برنامه‌ای ندارند از همین رو پیش بینی برای ورود زنان به ورزشگاه نشده است و ما توصیه می‌کنیم کسی از بانوان به ورزشگاه مراجعه نکند و امیدواریم با کمک خوبی که از سوی بازیکنان دو تیم مسئولان و مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و همچنین دست‌اندارکاران ورزشگاه و تماشاگر می‌شود بتوانیم شهاورد خوبی را برگزار کرده و همه از تماشای فوتبال لذت ببرند.

سردار رحیمی همچنین در خصوص بازگشایی گفت: با شروع اول مهر و بازگشایی مدارس پیش بینی ما این است که 30 درصد افزایش ترافیک داشته باشیم همچنین با تغییر ساعت بر ترافیک عصرگاهی افزوده خواهد شد ما برای مقابله با ترافیک در این ایام برنامه مفصلی را تدارک دیده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر ساعت ما نیز پیشنهاداتی را در خصوص طرح ترافیک اعلام کردیم که احتمال می‌دهیم تغییراتی ایجاد شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: قطعا نمایشگاه‌های پرمخاطب و فعالیت‌های عمرانی در 15 روز ابتدای مهرماه باید تعطیل شوند چرا که تاثیرات بسیاری در ترافیک در این ایام خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز