خبرگزاری کار ایران

توزیع برچسب‌های مدارس در دفاتر سطح شهر تهران از امروز

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۶۷

قنادان مدیرعامل تاکسیرانی تهران از توزیع برچسب های سرویس مدارس در دفاتر سطح شهر تهران از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قنادان مدیرعامل تاکسیرانی تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰ درصد برچسب های سرویس مدارس آماده و از امروز توزیع آن در دفاتر سطح شهر تهران آغاز می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای مهر نیز به دلیل درگیری برخی تاکسی ها از ظرفیت خودروهای شخصی نیز استفاده خواهیم کرد که تقریبا ۷۵ درصد آن ها تایید صلاحیت شده اند.

قنادان درباره سن ناوگان سرویس مدارس گفت: متوسط سن افراد ناوگان تاکسی رانی ۴۸ سال و سن ناوگان در حال فعالیت زیر ۷ سال است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از برچسب‌های سرویس مدارس به دلیل تکمیل پرونده ها آماده است و از امروز نیز توزیع برچسب سرویس از دفاتر مختلف شهر تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲هزار خودرو آماده دریافت برچسب هستند اما از آنجا که ممکن است تا نیمه اول مهر ماه ادامه داشته باشد ما این ظرفیت را تا حدود ۲۵هزار خودرو نیز ساماندهی می کنیم.

قنادان خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های امسال نسبت به سال گذشته از نظر آماری نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم همچنین استفاده از سامانه سپند یکی دیگر از تفاوتهای امسال با سال های گذشته است همه دستگاهها به صورت جداگانه و داخلی سامانه های را داشتند که فعالیت های این دستگاهها از طریق سامانه انجام می شد به طور نسبی هم در هرکدام از دستگاهها سامانه های داخلی به بلوغی رسیده بود اما حلقه مفقوده این بود که یکپارچگی لازم بین سامانه این دستگاهها نبود تلاش داشتیم این کار را در تهران انجام دهیم در همین راستا نیز ابلاغیه ای از شورای عالی ترافیک کشور اعلام شد و مصوبه ای صادر شد که باید به طور کشوری از سامانه سپند استفاده شود معتقدم استفاده از این سامانه یک جنبه مثبت است که البته در طول زمان نیازمند اصلاحاتی نیز است.

مدیرکل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: مسائل شهر تهران مسائل خاصی است از همین رو تلاش داریم تا توسعه سامانه سپند به صورت پایلوت در شهر تهران اتفاق بیفتد.

قنادان خاطرنشان کرد: هزینه های حمل نقل سرویس مدارس را مطابق مصوبه شورای شهر مطابق سایر مدلهای حمل و نقلی افزایش ۲۰درصدی دادیم یعنی امسال نسبت به سال گذشته میزان افزایش مجاز کرایه های حمل و نقل دانش آموزی ۲۰درصد است.

وی با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته درباره سرویس مدارس گفت: نظارتهای ما درباره سرویس مدارس چند لایه است لایه اول در مدرسه است نظارت دوم توسط ما و پلیس راهور به صورت مشترک توسط گشت‌های بازرسی مدارس انجام می‌شود و نظارت سوم توسط خانواده ها صورت می گیرد و باید حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز