خبرگزاری کار ایران

عضویت اراضی عباس‌آباد در سازمان جهانی گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۱۰

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران گفت: باتوجه به فشار حداکثری تحریم ها و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور می توان به گردشگری بعنوان یکی از صنایع درآمدزا و پایدار اتکا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل آبادی، در جریان یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به عضویت مجموعه اراضی عباس آباد به عضویت سازمان جهانی گردشگری گفت: در روزهای گذشته خبر مسرت بخش عضویت مجموعه اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری را شنیدیم و بسیار خرسند و امیدوار نسبت به ارتقای این صنعت در کلانشهر تهران شدیم، این اتفاق، چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در سن پترز بورگ روسیه رخ داد تا دستاورد مهم دیگری برای شهرداری تهران باشد و عباس آباد به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین المللی شناخته شود.

وی افزود: سازمان جهانی گردشگری به عنوان محل گفتگوی کشورها درباره سیاست ها و تجارب عملی آنها درباره دانش گردشگری است و نقش مرکزی و مهمی در ترفیع وضعیت تعهد و توانایی های موجود کشورهای در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد. درحال حاضر ۱۵۷ کشور، منطقه و بیش از ۵۰۰ عضو وابسته، به نمایندگی بخش خصوصی، موسسات آموزشی، شرکت های جهانگردی و مراجع صلاحیت دار محلی در این سازمان عضو هستند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از ایران نیز تا به امروز ۱۳ نهاد وابسته در سازمان جهانی گردشگری عضویت داشته اند تصریح کرد: با عضویت مجموعه اراضی عباس آباد این آمار به 14 عضو رسید و تمامی مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان چهاردهمین عضو وابسته سازمان گردشگری جهانی معرفی گردید. وی افزود: امروزه باتوجه به فشار حداکثری تحریم ها و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور می توان به گردشگری بعنوان یکی از صنایع درآمدزا و پایدار اتکا کرد و تمام تلاش ما در شورای اسلامی پنجم و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا، تبدیل تهران به مقصد گردشگری و تشکیل ساختار منسجم گردشگری در شهر تهران است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز