خبرگزاری کار ایران

فوت یک عابر و یک موتورسوار در تصادفات هفته گذشته در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۵۰

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی در خصوص تصادفات منجر به فوت در هفته گذشته ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مؤمنى، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات منجر به فوت هفته گذشته گفت: در این هفته ٢مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران را شاهد بودیم که یک نفر عابر پیاده و یک نفر موتورسوار در اثر بى‌احتیاطى جان خود را از دست دادند و خانواده هایى را داغدار کردند.

وی ادامه داد: تصادف اول در ساعت ١٣:٤١ روز یکشنبه در مسیر شمال به جنوب بلوار گلها بعد از تقاطع لاله یک دستگاه کامیون با عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده مؤنث ٥٠ ساله در محل حادثه فوت مى‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:  رانندگان هنگام رانندگى کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتى که باعث حواس پرتى مى‌شود مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و ... خوددارى کنند همچنین عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از محل هاى خط کشى شده، پل هاى هوایى، گذرگاه هاى عابر پیاده عبور کنند.

سرهنگ مومنی با اشاره به تصادف دوم تصریح کرد: در ساعت ١١:٥٨ روز دوشنبه در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان یک دستگاه وانت پیکان اقدام به حرکت با دنده عقب کرده که با موتورسیکلتى که در همان مسیر در حال حرکت بوده برخورد و راننده موتورسیکلت فردى ٦٢ساله در محل حادثه فوت مى‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز