خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق ویلاهای خالی از سکنه در نوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۵۴

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری سارق منزل و ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قاسم محمدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در حوزه شرق شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی، تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده، پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نوشهر، خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده و تحقیقات پلیسی تاکنون به 23 فقره سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان و مالکان ویلاهای تفریحی در این شهرستان، توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های الکترونیکی برای پیشگیری از وقوع سرقت و توجه به هشدار های پلیس، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز پلیس 110 و کلانتری محل گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز