خبرگزاری کار ایران

رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۷۵

با تلاش شبانه روزی پلیس چابهار گروگان۴۱ ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت ۲۱:۴۵ دوازدهم شهریورماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

سردار "احمد طاهری" بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی۴۱ساله ای توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی، ربوده شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹:۰۰چهاردهم شهریورماه  در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: باتوجه به بازجویی های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد، علت آدم ربایی اخاذی بوده است و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم ربایان نیز شناسایی شد.

به گزارش سایت پلیس، آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورماه گروگان را در محل عیدگاه شهرستان سراوان رها کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز