خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا اعلام شد؛

اسامی زائران ایرانی مصدوم در حادثه کربلا

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۵۸۲

معاون سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه تاکنون ۴زائر ایرانی بر اثر این حادثه در کربلا مصدوم‌شده اند اسامی آنها را اعلام کرد.

اکبر رضایی، معاون سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت:این حادثه عصر امروز در بین ساعت ۱۴تا ۱۵ رخ داد و زائران در حال خروج از حرم بودند. در حال حاضر وضعیت در کربلا عادی است.

 وی ادامه داد: به دستور رییس سازمان حج و زیارت یک ستاد متشکل از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت، کنسولگری ایران و مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در عراق تشکیل شده است تا بررسی‌های لازم درباره جزییات این حادثه و شناسایی احتمالی زائران ایرانی مصدوم در این حادثه را انجام دهند.

وی ادامه داد: ما مصدومیت ۴ نفر از زائران ایرانی بر اثر این حادثه را تایید می کنیم. 

معاون سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: علی جمشیدیان از اصفهان، محمدباقر حائری از قم، محمد یوسفی از قم و محمد قربان (شهر نامشخص) بر اثر این حادثه مصدوم شده‌اند.

رضایی تاکید کرد: تا این لحظه هیچ اسمی از زائران ایرانی در بین جان باختگان این حادثه اعلام نشده است.

معاون سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ستادی نیز با ریاست رییس سازمان حج در تهران ایجاد شده است، تصریح کرد: این آمادگی در مرز مهران نیز ایجاد شده است تا در صورت نیاز زائران ایرانی بلافاصله به ایران منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز