خبرگزاری کار ایران

استقرار آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۳۲

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور سرعت در خدمات رسانی، آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی مستقر می شوند.

به گزارش ایلنا، رضا وفایی‌نژاد (مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد)  خاطر نشان کرد: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در اطراف حرم رضوی با همکاری دارالشفای حضرت رضا(ع) و پدافند غیر عامل آستان قدس رضوی در این ایام در ۲۸ نقطه در ۴ محور حرم رضوی با استقرار ۲۸ دستگاه آمبولانس، ۳ موتورآمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی می پردازند.

وی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی متشکل از شش دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی مشهد، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، گناباد تا روزهای پایانی ماه صفر با تمامی امکانات به زائران خدمات ارائه می دهند.

رضا وفایی نژاد تصریح کرد: فعالیت ۲۴ ساعته MCMC (مرکز پایش مراقبت های درمانی) دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور هماهنگی پذیرش و انتقال بیماران از مراکز درمانی استان، استان های همجوار و مراکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه ها، دانشکده‌های علوم پزشکی استان به مراکز تخصصی و فوق تخصصی از دیگر برنامه هاست.

وفایی نژاد اذعان کرد: مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور ثبت، مدیریت و پیگیری حوادث ویژه با تلفات بالا با هماهنگی EOC شهرستانهای تابعه و دانشگاه‌ها‌‌، دانشکده‌های علوم پزشکی استان فعالیت ۲۴ ساعته دارند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد طی ساعات پرترافیک شهر در بعد از ظهر و شب در مرکز کنترل ترافیک مشهد مقدس انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز