خبرگزاری کار ایران

هندیانی خبر داد:

استقرار پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ١٣ مرز کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۸۶۷

معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از استقرار پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ١٣ مرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالله هندیانی در افتتاحیه رسمی استقرار پلیس امنیت اقتصادی ناجا در مبادی رسمی ورود و خروج کالا با بیان اینکه فرایند مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخش‌های مختلفی دارد، اظهار کرد: یکی از اقدامات ستاد ایجاد هماهنگی دستگاه‌های عضو بود. تحقق اهداف ناجا در دو بخش صورت می گیرد، بخش نخست اسقرار فیزیکی و بخش دوم دریافت و تبادل اطلاعات به صورت سامانه ای و برخط است.

معاون پیشگیری ستاد مبارزه به قاچاق کالا و ارز ادامه داد: در فاز اول استقرار فیزیکی در ١٣مرز مجاز صورت خواهد گرفت که این امر شامل ٩ مرز دریایی، یک مرز هوایی و سه مرز زمینی می‌شود.٩ مرز مجاز دریایی شامل بندر شهید رجایی، بوشهر، خرمشهر، گناوه، لنگه، آبادان، دیلم و قشم و سه مرز زمینی پایانه مرزی بازرگان، باشماق و پرویزخان و مرز هوایی فرودگاه حضرت امام خمینی است.

هندیانی با اشاره به الزامات ماموریتی ناجا اظهار کرد: تمرکز ناجا بر مصادیق قاچاق کالا، عدم ایجاد اختلال در روند صادرات و واردات، تمرکز ناجا بر ارتقای سطح هماهنگی و تعامل بین ناجا و دستگاه های متولی از الزامات ماموریتی ناجا محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز