خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

همه مدیران از فارغ‌التحصیلان داخلی کمک می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۵۷

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امروز همه مدیران ما از فارغ التحصیلان داخلی کمک می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آئین معارفه سعدالله نصیری قیداری، سرپرست محترم دانشگاه شهید بهشتی و تکریم حسن صدوق، رئیس محترم سابق دانشگاه با حضور منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.  

منصور غلامی در این برنامه اظهار داشت: ما قطعا مسئولیت‌ها را دائمی نمی‌دانیم، عقبه جمهوری اسلامی به ما نشان می‌دهد که همه مسئولان برای خدمت رسانی تلاش می‌‌کنند. آنچه که اصل است نیت خیر، صدق در نیت و تلاش برای انجام صادقانه وظایف است کار باید با معامله با خدا باشد.

وی تاکید کرد: تشکر از یک مدیر تشویق مدیر بعدی است و باید صبر بیشتری در مدیریت داشت. در شرایط بعد از انقلاب عموما کشور و مسئولان به شکل‌های مخالف زیر فشار استکبار بوده است. طبیعی است سیاست‌ها و تلاش‌های ما این است که اعتلای آموزش عالی کشور را که یکی از پایه‌های نظام اسلامی است، بیش از پیش رشد بدهیم امیدواریم همه کسانی که تلاش کردند به سمت نام‌آوری علمی بروند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امرور همه مدیران ما از فارغ‌التحصیلان داخلی کمک می‌گیرند. حوزه پژوهش در اوایل دهه هفتاد فعال‌ شده و هنوز هم دستاورهایش جایگاه ویژه‌ای در عرصه جهانی دارد و این افتخار آموزش عالی کشور است.  دستاوردهای علمی ما باید گره گشای مشکلات جامعه باشد و این موضوع از دهه ۸۰ به خوبی پیش گرفته شده است.

او گفت: همچنان باید برای ارزیابی عملکردها صبور باشیم اما دستاوردها قابل قبول بوده است اما در عین حال براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، حرکت به سمت کیفی سازی، ماموریت گرا کردن مراکز علمی جوان را شروع کردیم و در مراحل نهایی بازنگری و اصلاح نظام آموزش عالی هستیم و امیدواریم امسال اجرایی شدن آن را استارت بزنیم.

وزیر علوم در پایان اظهار داشت:  تعدد مراکز آموزش عالی، کاهش کیفیت، کاهش داوطلبان و خالی ماندن صندلی‌ها موجب شده است ما به طور جدی تری به آنها توجه و رسیدگی کنیم.

همه مدیران از فارغ‌التحصیلان داخلی کمک می‌گیرند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز