خبرگزاری کار ایران

سردار طاهری خبر داد:

دستگیری ۱۴ عامل سرقت‌های مسلحانه در جنوب‌شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۵۶

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف در جنوب‌شرق کشور دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به‌عنف، ۱۴ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، دلگان و چابهار با هماهنگی‌های قضائی طی ۵ روز گذشته این سارقان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو، ۵ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقدو مدارک هویتی سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت خودرو، ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه و ۲ فقره سرقت وجوه نقد و کیف پول اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن، سرقت‌های به‌عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: تمام فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در همه حوزه‌های پیشگیری از جرایم مهم است ولی مسأله سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت شده و منافع فردی و عمومی را به صورت مشهود دچار خسارت می‌کند اهمیت ویژه‌ای برای پلیس دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز