خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرهنگ ناصری؛

سارق مسلح صندوق سوپرمارکت‌ها به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۵۴

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد از دستگیری سارق مسلح بعد از سومین سرقت از صندوق سوپر مارکتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد ناصری در تشریح این خبر بیان داشت: چند روز اخیر دو تن از مالکان مغازه‌ها در محدوده کلانتری ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کردند که مردی مسلح با تهدید سلاح گرم صندوق مغازه‌شأن را سرقت کرده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری سارق مسلح آغاز شد، گفت: تحقیقات پیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت یازده شب یکشنبه دهم شهریور ماه وقوع سومین سرقت از دخل صندوق فروشگاه سوپر مارکت توسط مردی مسلح در خیابان پروین اعتصامی اعلام شد.

وی عنوان کرد: بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد برای دستگیری متهم به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور مأموران در محل، صاحب مغازه مدعی بود آقایی وارد مغازه وی شده و با یک قبضه سلاح گرم او را تهدید و پول‌های صندوق اش را سرقت کرده و از مغازه گریخته است.

وی تصریح کرد: مأموران تیم عملیات کلانتری طرح مهار و دستگیری سارق را در حوالی مغازه اجرا کردند و پس از مدتی گشت زنی‌های هدفمند یکی از عوامل گشتی کلانتری در خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله متهم را که در حال دویدن بود، مشاهده کرد.

سرهنگ ناصری افزود: متهم به محض مشاهده مأموران کلانتری سلاح خود را به داخل جوی آب پرتاب کرد و در حالی که با سرعت از محل می‌گریخت، توسط مأموران کلانتری دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله یوسف آباد با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به هیچ گونه جرمی معترف نبود، مال باختگان به کلانتری دعوت و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باختگان دیگر نیز متهم را شناسایی کردند، اضافه کرد: با تکمیل پرونده و طبق دستور قضائی متهم برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز