خبرگزاری کار ایران

بررسی همکاری ایران و آذربایجان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۱۸۲

در دیدار سرتیپ دوم پاسدار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و حزی اصلان‌اف رییس اداره مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور جمهوری آذربایجان همکاری دو کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر بررسی شد.

به گزارش ایلنا، اصلان‌اف در این دیدار که در شهر لنکران این کشور برگزار شد، درباره اقدامات نیروهای انتظامی جمهوری آذربایجان در مبارزه با جرم و جنایات از جمله قاچاق مواد مخدر در این کشور، گزارشی به همتای ایرانی ارایه کرد.

در این دیدار نتایج  مثبت همکاری نیروهای انتظامی ایران و جمهوری آذربایجان مورد اشاره قرار گرفته و اعلام شد  که بروز موارد قاچاق مواد مخدر موجب نگرانی مردم دو کشور می‌شود و بنا بر این گسترش تعاملات و مبادله اطلاعات در زمینه مبارزه با این پدیده از اهمیت خواص برخوردار است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران نیز همکاری و تبادل تجربه و اطلاعات میان نیروهای انتظامی دو کشور همسایه را مهم خواند و علاقمندی نیروهای انتظامی ایران برای گسترش تعاملات ببا همکاران آذربایجانی در زمینه مبارزه با جرم را اعلام کرد.

زاهدیان ابراز عقیده کرد که این چنین دیدارها به گسترش روابط میان وزارت کشور ایران و آذربایجان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز