خبرگزاری کار ایران

نوبخت اعلام کرد:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق مستمری‌بگیران کمیته‌امداد و سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۴۶

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت عصر امروز در حاشیه نخستین دوره آیین اعطای جایزه ملی ابوریحان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای کارکنان دولت و بازنشستگان در سال‌جاری ۲۰ درصد افزایش دریافتی پیش‌بینی و از فروردین‌ماه اجرایی شد که این ۲۰ درصد به منابع اعتباری کمیته امداد و بهزیستی نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: تفاوتی بین کارکنان دولت و مستمری‌بگیران وجود دارد که از سیستم خزانه استفاده می‌کنند. نوع پرداخت‌ها و محاسبه در بهزیستی با توجه به افزایش پشت نوبتی‌ها که به جمع مستمری‌بگیران افزوده شده بود، متفاوت بود که این ۲۰ درصد در بخش‌های دیگر اعمال شده بود. از آخر شهریورماه افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اعمال می‌شود. با توجه به افزایش مستمری‌ها در دو سال اخیر سه تا شش برابر مستمری‌ها افزایش یافته است.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: براساس شاخص خانوار مستمری افزوده شده به صورتی‌که از خانوارهای یک‌نفره سه برابر و از ۵ نفر بیشتر نزدیک به ۷ برابر افزایش داشته که از این ماه ۲۰ درصد به تمامی آنها افزوده می‌شود.  قرار بود پاداش بازنشستگان تا مهر و آبان پرداخت شود اما نیمی از آنها تاکنون پرداخت شده و نیم دیگر حداکثر تا همین‌ماه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز