خبرگزاری کار ایران

توکلی خبرداد؛

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۰۹

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی به خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی تا فردا پایان خواهد پذیرفت. لذا داوطلبانی که تاکنون نسبت‌ به ثبت‌نام در پذیرش این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما و اصلاحات اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: تا صبح امروز  ۱۳ شهریورماه ۹۸ تعداد ۳۷ هزار و ۲۰ نفر در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کردند. همانطور که گفته شده بود ظرفیت پذیرش در این دوره‌ها ۱۵۴ هزار و ۲۰۵ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۸ اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل می‌توانند تا ۱۴ شهریورماه ۹۸ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز