خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت:

اولویت وزارت بهداشت بهره مندی مردم از خدمات متخصصان است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۸۵

در حاشیه سفر کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به استان همدان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با اشاره به ظرفیت بالای استان همدان بر بهره‌مندی مردم از خدمات متخصصان به عنوان اولویت وزارت بهداشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه سفر هفته گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به استان همدان و بازدید از دانشکده نوپای علوم پزشکی اسد آباد، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان بر ارائه خدمات تخصصی به عنوان اولویت وزارت بهداشت تاکید کرد. 
همتی گفت: دانشگاه اسدآباد به عنوان یک دانشگاه تازه تاسیس در عرصه پزشکی دارای قابلیتهای خوبی جهت رشد و توسعه است اما با توجه به نوپا بودن، نیازمند کمک و حمایت های ویژه وزارت بهداشت است.
 وی با اشاره به اهمیت رشد و توسعه فضای فیزیکی، بخش پست پارتوم، CCU، ICU و ... گفت لازم است در این زمینه اقدامات جدی جهت تجهیز بیمارستانهای شهرستان صورت پذیرد.
 معاون حقوقی و امو مجلس وزارت بهداشت اظهار داشت: شهرستان اسدآباد به‌رغم دارا بودن سی تی اسکن، فاقد تعدادی از متخصصان همچون ارولوژی، نوروسرجری و طب اورژانس است و تلاش می‌کنیم در نزدیکترین بازه زمانی توزیع نیروها،  این مشکل را حل کنیم.
بنا به اعلام وبدا،  همتی تاکید کرد: تلاش وزارت بهداشت این است که دسترسی مردم این منطقه به خدمات بهداشتی- درمانی را تسهیل کند. بدین منظور دایر کردن پد بالگرد در این شهرستان الزامی است و هر زمان که زمین مورد نیاز آن تهیه شود وزارت بهداشت این آمادگی را دارد که در جهت تهیه بالگرد اقدامات لازم را انجام دهد.  

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای حمایت از دانشگاه‌های نوپا و یا تازه منفک شده از دانشگاههای بزرگ گفت: گام بعدی پس از تاسیس دانشگاه این است که بتوانند دانشجوی پزشکی جذب کنند چرا که باور داریم با این اقدام، ماندگاری پزشکان در این مناطق بیشتر خواهد بود و در نهایت هدف وزارت بهداشت این است که همه مردم از خدمات تخصصی و حضور متخصصان بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز