خبرگزاری کار ایران

مرزهای ایران از امنیتی پایدار در منطقه برخودار است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۲۶

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه اقتدار مرزبانی در گرو نیروهای ولایتمدار و با ایمان است، گفت: مرزبانان با روحیه جهادی و تمام توان به دور از یاس و ناامیدی آماده پاسداری از حریم این مرز و بوم هستند که این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی کردستان ضمن تسلیت آغار ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت  ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: توسل به امام حسین (ع) راه دریافت سعادت دنیوی و  اخروی هست چرا که سید الشهدا (ع)، منشأ تحولات نجات بخش  است.

وی در ادامه به نقش شجاعت و برخورداری از روحیه ایثارگری در پاسداری از مرزها اشاره کرد و افزود: تقدیم هزاران شهید و جانباز در مسیر نورانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و صیانت از نظام و مرزهای جمهوری اسلامی، بیانگر ترویج روحیه ایثارگری و ولایتمداری در نیروی انتظامی و مرزبانی است.

فرمانده مرزبانی ناجا اقتدار مرزبانی را در گرو وجود نیروهای ولایتمدار و با ایمان دانست و تصریح کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود مرزبانان رشید ایران اسلامی، از امنیتی پایدار در منطقه برخوردار است که این امنیت جز با تلاش مجاهدانه و سلحشورانه مرزبانان و سایر دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی و چشمان همیشه بیدار آنان محقق نمی‌شود.

سردار رضایی با تقدیر از فرماندهان و مسئولان مرزبانی کردستان در ترویج روحیه نشاط و شادابی در میان مرزبانان استان، خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از یگان‌های مرزی استان داشتم، مرزبانان با روحیه جهادی و تمام توان به دور از یاس و ناامیدی آماده پاسداری از حریم این مرز و بوم بودند که این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد مرزبانی ناجا حراست از نوار مرزی و حفظ حریم کشور را از بالاترین ارزش ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در مرز و این برهه زمانی که تمام  استکبار جهانی در صدد خدشه وارد کردن به نظام و امنیت کشور هستند، افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است که ان شاءالله با توکل به خداوند و با روحیه سلحشوری از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز