خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرهنگ راستی؛

عربده‌کش معروف جنوب‌تهران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۰۲۴

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اوباش محدوده جنوب‌تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی اظهارکرد: اواخر ماه گذشته خبری درباره درگیری، نزاع و عربده‌کشی در یکی از محلات جنوب شهر از سوی یکی از اراذل و اوباش سطح یک تهران به پلیس گزارش شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات مجرمانه این فرد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی سبب نارضایتی اهالی و ساکنان این محل شده بود، حساسیت موضوع دو چندان شد، گفت: در پی این اتفاق تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شدند و با بررسی‌های میدانی، اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته محل درگیری و تلاش‌های شبانه‌روزی در نهایت ۱۰ شهریور مخفیگاه این متهم شناسایی شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضایی تیم‌های عملیاتی به محل اعزام  شدند و در یک عملیات ضربتی این شرور متواری را دستگیر و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.

وی در پایان گفت: با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه مرکز ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه پلیس اطلاع دهند تا در سریع زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز