خبرگزاری کار ایران

4 کشته در تصادف 2 دستگاه وانت

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۹۲

برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق با دستگاه وانت دیگر در شهرستان سیب و سوران 4 نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی و حریق 2 دستگاه خودرو وانت در محور "خاش -پسکوه"محدوده روستای " گلکوشن " به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "پسکوه" به همراه عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه وانت دیگر  به شدت برخورد و هر 2 خودرو دچار حریق شده اند.

سرهنگ توکلی عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه 4 سرنشین 2 دستگاه خودرو که هویت های آنها فعلا نامشخص است به علت جراحات وارده و سوختگی شدید در محل حادثه فوت کردند.

به گزارش سایت پلیس، وی در پایان با اشاره به اینکه درصد بالایی از تصادفات منجر به فوت در جاده های استان به دلیل بی توجهی قاچاقچیان سوخت اتفاق می افتد گفت: نباید به بهانه معیشت، جان خود و دیگران را به خطر انداخت و نانی را بر سرسفره برد که بهای آن ریخته شدن خون برادران دینی و عزادار شدن خانواده های آنان است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز