خبرگزاری کار ایران

لزوم تأمین تجهیزات لازم برای پشتیبانی از زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۷۱

دومین جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین حسینی با موضوع برآورد وضعیت و بهبود روش‌ها و آمادگی‌ جهت تأمین تجهیزات لازم و پشتیبانی از زائران حضرت ابا عبدالحسین (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سردار "رحمت اله محمدی" معاون آماد و پشتیبانی ناجا در دومین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) سال ۱۳۹۸ که با حضور جانشین و جمعی از مدیران معاونت آماد و پشتیبانی ناجا و معاونان آماد استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، مرزبانی، یگان ویژه و ... برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این جلسه با هدف برآورد وضعیت و بهبود روش‌ها و آمادگی‌ جهت تأمین تجهیزات لازم و پشتیبانی از زائران آن حضرت تشکیل شد.

وی با تاکید براینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) برای ما حائز اهمیت است، گفت: ما نیز در این حرکت عظیم توفیق پشتیبانی از نیروهایی که به نوعی درحال خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) هستند را بر عهده‌ داریم.

معاون آماد و پشتیبانی ناجا در خصوص طبخ و تامین غذا در این ایام عنوان کرد: ۲ آشپزخانه در استان خوزستان، مرز شلمچه و چذابه به ظرفیت هریک ۲۵۰۰ نفر برای زوار و همچنین تجهیز و راه‌اندازی ۴ آشپزخانه در مرز مهران جهت تأمین غذا برای رده‌های انتظامی تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: اولین نیروهای در صحنه همکاران آماد و پشتیبانی هستند که سفره خدمت‌رسانی به زائران را پهن می‌کنند و آخرین نیروها نیز همین عزیزان هستند که از صحنه خارج می‌شوند امیدواریم اربعین امسال بتوانیم پشتیبانی خوب و مطلوبی از زائران حضرت ابا عبدالحسین (ع) داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز