خبرگزاری کار ایران

محمودی مطرح کرد:

ایران پیش‌قدم در حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های معیشتی پناهندگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۸۹

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: ایران در حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های معیشتی پناهندگان همیشه پیش‌قدم بوده است.

به گزارش ایلنا، در دیدار مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با نگار گرامی رئیس دفتر برنامه جهانی غذا در ایران، بر افزایش همکاری جمهوری اسلامی و ارائه راهکارهای کارگشا در اجرای برنامه جهانی غذا تأکید شد.

در این دیدار مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن تأکید بر اهمیت موضوع معیشت پناهندگان اظهار کرد: اجرای به موقع پروژه‌ها در فعالیت‌های مشترک ایران و برنامه جهانی غذا بسیار مهم و قابل اهمیت است. ایران به‌عنوان کشوری که رویکردی انسان‌دوستانه در ارتباط با رسیدگی به امور پناهندگان دارد همیشه بر توسعه فعالیت‌ها تأکید داشته است.

وی گفت: ما معتقدیم تعریف فعالیت‌های جدید در حوزه‌های مرتبط در داخل و خارج از مهمانشهرها تأثیرگذاری بسیار خوبی در ارتقاء سطح زندگی پناهندگان خواهد داشت.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی افزود: برای اجرای فعالیت‌های معیشتی و حمایت از مهمانشهرهای کشور، برنامه‌ای مدون مطابق با نیازهای اولویت‌دار پناهندگان در دست تهیه داریم که به‌زودی آماده خواهم شد. بدون شک با اجرای این برنامه دستاوردهای بسیار بزرگی درحوزه معیشت پناهندگان را شاهد خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، نگار گرامی به عنوان نماینده برنامه جهانی غذا در ایران ضمن قدردانی از حمایت‌ها و خدمات ایران به پناهندگان گفت: در سفری که مهند هادی مدیر منطقه‌ای خاورمیانه، آسیای مرکزی و اروپای شرق دفتر مرکزی نمایندگی برنامه جهانی غذا تیرماه امسال به ایران داشتند، وی به خدمات بسیاری خوبی که به پناهندگان توسط جمهوری اسلامی ارائه شده  اشاره کرد و از نتایچ مثبت و حمایت بیش از نمایندگی برنامه جهانی غذا در ایران خبر داد.

وی با اشاره به همکاری هرچه بیشتر ایران و افزایش حمایت‌های ایران از برنامه جهانی غذا  افزود: بدون شک رهنمودهای مهدی محمودی به‌عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی درباره حمایت بیشتر از فعالیت‌های این حوزه و همچنین ارتقاء جذب منابع مالی بیشتر از مجامع  بین‌المللی باعث می‌شود خدمات مطلبوت‌تری به پناهندگان ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز