خبرگزاری کار ایران

5 کشته و مجروح در حاثه واژگونی اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۴۹۵

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی اتوبوس در مسیر زاهدان - خاش ۲ کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کشواد بهروزی زاده روز جمعه اظهار داشت: این اتوبوس که از مشهد به سمت سراوان در حال حرکت بود در محور زاهدان - خاش بر اثر سرعت زیاد راننده واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه این اتوبوس دارای ۱۵ سرنشین بود افزود: بلافاصه پس از این حادثه چند دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی از رانندگان خواست با توجه به ۲ طرفه بودن مسیر‌های ارتباطی استان همواره توجه کامل به جلو را مدنظر قرار داده و با رعایت حق تقدم عبور سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز