خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۴ نفره سارقان لوازم خودرو

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۲۱۸

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۴ نفره سارقان لوازم خودرو خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حشمتیان گفت: از اواخر مرداد ماه امسال تعداد سرقت لوازم خودرو در این محدوده افزایش یافت ولی در تحقیقات پلیسی که از محل های سرقت انجام می شد، سرنخی از سارقان به دست نیامد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: تیمی از ماموران عملیات کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و برای شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند و تعداد گشت زنی های هدفمند نیز افزایش یافت.

وی تصریح کرد: گشت زنی ها ادامه داشت تا اینکه ظهر روز سوم شهریور ماه جاری ماموران کلانتری هنگام گشت زنی ۳ مرد جوان را مشاهده کردند که در حال سرقت از داخل یک خودروی سواری بودند به سرعت عملیات دستگیری سارقان اجرا و موفق شدند، یکی از سارقان را دستگیر کنند، ولی ۲ سارق دیگر از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تعقیب و گریز ۲ سارق دیگر به صورت پیاده ادامه یافت تا اینکه سرانجام ماموران موفق شدند در این مرحله نیز یکی دیگر از سارقان متواری را دستگیر کنند، ولی سارق سوم سوار بر خودرویی که چند کوچه پایین تر از محل سرقت بود،شد و از محل گریخت.

سرهنگ حشمتیان افزود: هر ۲ سارق به کلانتری منتقل و به ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری دیگر هم دستشان اعتراف و اذعان داشتند که اموال مسروقه را به مالخری در همین محدوده فروخته اند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی متهمان تعدادی لوازم داخل خودرو و یک شاه کلید که در خودروها را با آن باز می کردند، کشف شد.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس اضافه کرد: تاکنون ۱۱ تن از مال باختگان شناسایی شده اند و دستگیری سارق سوم و مالخر اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز