خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی اعلام کرد:

تشریح محورهای فعالیت شوراهای دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۰۱

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی در اختتامیه همایش ملی شورای دانش‌آموزی برتر استان‌ها ویژه دختران اعلام کرد که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با برنامه‌های جدید در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، انتخابات الکترونیکی، فضای مجازی و فرهنگ شهادت و ایثار مخاطبان بیشتری همراه این شوراها خواهند شد.

به گزارش ایلنا، علی رمضانی در اختتامیه همایش ملی شورای دانش‌آموزی برتر استان‌ها ویژه دختران که در اردوگاه میرزاکوچک‌خان رامسر برگزار شد، با اشاره به اینکه شوراهای دانش‌آموزی در زمان تشکیل در سال ۷۸ در حد انتخابات بود، گفت: در سال تحصیلی ۹۷-۹۸سه برنامه سیل مهربانی همکلاسی‌ها، آیینه زمان و حمایت از کالای ایرانی را به شوراهای دانش‌آموزی واگذار کردیم و دانش‌آموزان آن‌ها را به نحو احسنت انجام دادند.

او بابیان اینکه اگرچه انتظارات ما از شورای دانش‌آموزی بیشتر از فعالیت‌های انجام‌شده در سال تحصیلی گذشته است، افزود: مطمئن هستیم در سال تحصیلی ۹۸-۹۹با برنامه‌های جدید در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب، انتخابات الکترونیکی، فضای مجازی و فرهنگ شهادت و ایثار، مخاطبان بیشتری خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت با اشاره به اینکه همکارانم در این اداره برای تعطیل نشدن شوراهای دانش‌‌آموزی زحمت‌های زیادی کشیدند، گفت: تا زمانی که مدیر و مربی شورای دانش‌آموزی را باور نکند، موفق نخواهیم بود.

او خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این آیین گفت: شما به‌ عنوان سفیران ما، آموزش‌های جدید کسب کردید و آن‌ها را به‌صورت کامل منتقل کنید تا شورای دانش‌آموزی به اهداف خود برسد.

رمضانی با اشاره به اینکه اعضای برتر شوراهای دانش‌آموزی خوب گوش می‌‌دهند و خوب عمل می‌کنند، گفت: انتظار دارم به‌عنوان نمایندگان ما در وزارت آموزش ‌و پرورش، پیام شوراها، فعالیت اجتماعی، تربیت اجتماعی و تربیت سیاسی را به دانش‌آموزان انتقال دهید.

مازندران میزبان ۳۰۸ دانش‌آموز عضو برتر شوراهای دانش‌آموزی به‌ اتفاق ۱۰۰ تن از عوامل اجرایی، مربیان و سرپرستان در همایش سه‌ روزه شوراهای دانش‌آموزی برتر استان‌ها در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز