خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۹۵

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴ تن و ۴۰۳ کیلوانواع مواد مخدر طی مرداد ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "عزیزاله ملکی"  گفت: پلیس استان هرمزگان با اجرای طرح های مقابله با سوداگران مرگ و برخورد جدی با عوامل خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر طی مرداد ماه امسال، ۲۳۰ نفر را در زمینه مواد مخدر دستگیر کرد.

وی افزود: در مدت یاد شده ۴ تن و ۴۰۳ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۴ تن و ۱۷۲ کیلو تریاک، ۱۷۳ کیلو و۶۳۲گرم حشیش، ۲۵ کیلو و۲۹۸گرم هروئین، ۱۸ کیلو و۸۰۰گرم مرفین و ۱۳ کیلو سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: طی مردادماه سال جاری ،۵ باند کلان تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، ۱۲۹ خرده فروش و ۳ هزار و ۵۰۴ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۰۴ مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده اجرا و ۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز