خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از مرز خسروی

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۰۵

فرمانده مرزبانی ناجا آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز خسروی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) که در استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: اقدامات مرزبانی به نحو مطلوبی در حوزه مرز و مرزبانی انجام شده که قدردان زحمات همرزمان ولایی خود در استان هستیم.

وی تردد زائران از مرز خسروی را توفیقی معنوی دانست و ادامه داد: موضوع اربعین هدفمند از طریق استان در حال پیگیری است بنابراین اشراف اطلاعاتی باید افزایش پیدا کند و برآوردها منتج به نتایج مطلوب برای مرزبانی ناجا شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر رعایت مراتب امنیتی و مدیریتی تصریح کرد: روحیه نظامی و دفاعی باید در مرزبانان جاری شود تا نتیجه آن را در نقطه صفر مرزی و در مقابل متجاوزان مشاهده کنیم.

وی با اشاره به مبارزه جدی مرزبانان با مخلان امنیت اقتصادی در کشور افزود: افزایش تعاملات و انجام وظایف ذاتی باید به نحوه احسن اجرایی شود و مبارزه با باندهای مافیای قاچاق که مخل امنیت اقتصادی کشور هستند به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار رضایی به وضعیت بازارچه های مرزی هم اشاره کرد و گفت: پست کنترل های مرزی باید طرح دفاعی و کنترلی داشته باشد و مدیریت در مکان ها نیز هدفمند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز