خبرگزاری کار ایران

علیخانی:

ایمنی خط ۷ مترو مورد تائید من نیست

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۴۳

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: گزارشی از نواقص خطوط ۶ و ۷ تهیه کرده و به شهردار ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران) در حاشیه یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از ۸.۵ کیلومتر از خط ۷ متروی تهران گفت: زحمات زیادی برای رفع نواقص خط ۷ مترو کشیده شده است از جمله تعبیه هواکش‌های ایستگاه‌ها، مه‌پاش و موارد دیگر و همچنین قول داده شد آسانسور این خط نیز  زودتر آماده شود، اما همچنان خط ۷ نواقصی از جمله هواکش‌های میان‌تونلی دارد.

وی با بیان اینکه می‌گویند به دلیل زمان سرفاصله حرکت قطارها، سطح ایمنی کافی است، تصریح کرد: هواکش‌های میان‌تونلی موضوع بسیار مهمی است که از آن غفلت شده و مسئولیت افتتاح این خط، با کسانی است که آن را تائید کرده‌اند.

وی افزود: چندین سناریو برای ایمنی این خط، تهیه و تنظیم شده و برخی آن را امضا و تائید کرده‌اند که در حال بررسی کارشناسی هستیم و نتایج آن را اعلام و پیگیری می‌کنیم. من شخصاً موافق نیستم پروژه‌ای با نقص افتتاح شود؛ با این توجیه که این نقص‌ها به حادثه‌ای مانند تصادف منجر نمی‌شود. 

علیخانی ضمن تشکر از زحماتی که در این مدت برای این خط کشیده شده، اظهار داشت: اما گزارشی از نواقص خطوط ۶ و ۷ تهیه شده که برای شهردار ارسال و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص اینکه چرا در مراسم افتتاحیه خط ۷ حضور نداشت، گفت: حضور من در این مراسم نشان‌دهنده تائید پروژه است. من در هر پروژه‌ای که به اتمام برسانم، حضور و تأکید به اتمام پروژه‌ها دارم اما در پروژه‌ای که ایمنی‌اش مورد تائید من نباشد، حاضر نخواهم نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز