خبرگزاری کار ایران

قیمت قند و شکر در میادین میوه و تره بار اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۰۴۱

قیمت شکر در میادین ۴۷ درصد و قند ۱۷ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

به گزارش ایلنا، توزیع شکر تنظیم بازار به قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار همچنان ادامه دارد و این در حالی است که قیمت شکر در سطح شهر هر کیلوگرم ۶ هزار تا ۶۵۰۰ تومان است.

شکر آزاد در میادین میوه و تره بار در بسته‌های ۹۰۰ گرمی ۴ هزار تومان، ۱۸۰۰ گرمی ۷۷۵۰ تومان، ۳ کیلوگرمی ۱۲۶۰۰ تومان، ۴ و نیم کیلوگرمی ۱۸۵۰۰ تومان و ۱۰ کیلوگرمی ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش، قند فله نیز به قیمت هر کیلوگرم ۶۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد، در صورتی که قیمت قند در سطح شهر به طور متوسط ۸۲۰۰ تومان است.

این گزارش می‌افزاید، قند در میادین میوه و تره بار در بسته‌های ۴۵۰ گرمی ۳۱۰۰ تومان، ۹۰۰ گرمی ۶ هزار تومان، ۱۸۰۰ گرمی ۱۱۹۰۰ تومان، ۳ کیلوگرمی ۱۹۸۰۰ تومان و ۵ کیلوگرمی ۳۲۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بنا بر این گزارش، اختلاف قیمت شکر تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با سطح شهر ۴۳ تا ۴۷ درصد و اختلاف قیمت قند در میادین با سطح شهر ۱۷ درصد است.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران،  گفتنی است، هر کیلوگرم نبات تخته و خُرد شده ۸۲۰۰ تومان، نبات شاخه‌ای ۹۵۰۰ تومان و نبات چوب‌دار و طعم‌دار ۱۰۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز