خبرگزاری کار ایران

زن قاچاقچی با ۱۱ کیلوگرم هرویین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۵۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک زن که در محل سکونت خود "هرویین" توزیع می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهم ۱۱ کیلوگرم هرویین کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه چهارم این پلیس مشخص شد که یک زن به نام "مریلا" در محله "خاک سفید" تهران، اقدام به توزیع مواد مخدر می کند که دستگیری متهم در دستور کار ماموارن قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با پیگیری‌های انجام و تحقیقات میدانی، مخفیگاه متهم شناسایی و مشخص شد که این زن ضمن نگهداری مواد مخدر اقدام به توزیع می کند که این مساله به تجمع معتادان و ناامنی و نارضایتی شهروندان منجر شده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر و تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: طی عملیات ضربتی این متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۱ کیلوگرم "هرویین" کشف شد که به همراه پرونده و متهم در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از هماهنگی به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز