خبرگزاری کار ایران

ایستگاه مترو محمدیه افتتاح شد/ ورود ۶ رام قطار شهری به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۸۱

آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه مترو میدان محمدیه و ۸/۵ کیلومتر از بخش شرقی خط ۷ مترو و ورود ۴ رام قطار شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی با حضور محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، پیروز حناچی؛ شهردار تهران، محسن هاشمی؛ رییس شورای شهر تهران و تعدادی از معاونان شهردار و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی امام مدیرعامل متروی تهران در این مراسم گفت: امیدوارم با نظر ارزنده ای که دکتر نوبخت به این پروژه های زیرساختی دارند حضور ایشان در این برنامه مایه برکت برای ادامه راه مترو تهران باشد.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاح ۸/۵کیلومتر شرقی خط ۷تهران از ایستگاه بسیج تا محمدیه تهران امروز برگزار می شود گفت: این ایستگاه ورودی جدیدی است که در ماه های اخیر تکمیل شده است.

امام افزود: ایستگاه محمدیه تقاطع خط ۱ مترو تهران است و امروز ورودی اختصاصی خط ۷ افتتاح می شود.

مدیرعامل متروی تهران تصریح کرد: با افتتاح امروز جمعا ۲۲کیلومتر از خط ۷ با ده ایستگاه تقدیم شهروندان می شود.

امام درباره سایر سامانه های مهم مانند سامانه مخابراتی و سیستم اعلام و‌ اطفا حریق نیز گفت: اقدامات نصب و راه اندازی آنها انجام شده و دوربین های مدار بسته و همه مواد مورد نیاز برای ایمنی نیز انجام شد. به علاوه در تکمیل سیستم برق رسانی مترو خط ۷ ، پست های توزیع برق ،lps,  در ۱۱ واحد در طول مسیر و تابلوهای برق راه اندازی شد.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به افتتاح سه مرحله ایستگاه های خط ۷ مترو تهران گفت: این ۲۲کیلومتر در سه مرحله راه اندازی شد؛ بخش اول به طول ۶ کیلومتر در سال گذشته از مهدیه تا نواب صفوی راه اندازی شد، بخش دوم اسفندماه سال گذشته به طول ۸کیلومتر از نواب صفوی تا میدان صنعت افتتاح  و بخش سوم نیز امروز در حال بهره برداری است.

وی اظهار داشت: در شش ماه دوم شاهد راه اندازی ماهانه یک ایستگاه در خط ۷متروی تهران هستیم و در پایان سال تعداد ایستگاه های افتتاح شده به ۱۶ ایستگاه می رسد.

امام در پایان تصریح کرد: تا پایان سال، ۶رام قطار دیگر نیز در راه اندازی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز