خبرگزاری کار ایران

متقاضیان صدور گذرنامه و روادید مراقب جاعلان و افراد سودجو باشند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۳۱

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، گفت: مسافران و شهروندان باید در نظرداشته باشند که همواره افراد سودجو به دنبال فرصت برای کلاهبرداری هستند، پس با عمل به توصیه های پلیسی از آسیب‌های بعدی پیشگیری کنیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد عطایی به اهمیت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با فعالیت های کلاهبردارانه و سودجویانه در هنگام دریافت گذرنامه و روادیدی خروج از کشور، گفت: رشد چشمگیر جاعلان اسناد و روادید مسافرتی این ضرورت را برای شهروندان و مسافران برون مرزی، ایجاب می کند به هشدارهای ارائه شده از سوی پلیس توجه کنند.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: شهروندان از اطمینان به افراد ناشناسی که غالبا در مقابل سفارتخانه ها، آژانس های هواپیمایی و هتل ها، پیشنهاد مساعدت در کاریابی، تجارت، تهیه روادید، گذرنامه و... را می دهند، جدا خودداری کنند.

وی افزود: این قبیل افراد با جلب اعتماد مسافران و دادن وعده هایی مبنی بر یافتن کار و دریافت روادید و گذرنامه کشورهای اروپایی، پول های هنگفتی اخاذی کرده و بلافاصله نیز از کشور متواری می شوند.

به گزارش سایت پلیس، معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت، خاطرنشان کرد: افراد جاعل با درگیر کردن مسافران در جرایمی چون جعل گذرنامه، قاچاق انسان و... موجبات دستگیری و حبس آنان در سایر کشورها را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز