خبرگزاری کار ایران

در ادامه سفرهای استانی در هفته دولت؛

وزیر علوم به ارومیه، شهرکرد و زنجان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۴۷

وزیر علوم در ادامه سفرهای استانی خود در هفته دولت، پس از سفر به کردستان، به استان های آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و زنجان سفر می کند.

به گزارش ایلنا، دمنصور غلامی، در جریان سفرهای استانی خود در هفته دولت که از بعدازظهر جمعه اول شهریورماه با سفر به استان کردستان آغاز شد، فردا (دوشنبه) به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ارومیه، سخنرانی در آیین افتتاح همایش ملی علوم باغبانی، افتتاح نیروگاه خورشیدی ۴۰۰ کیلوواتی دانشگاه ارومیه، دیدار با استاندار ارومیه، نشست با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و استادان پیشکسوت از جمله مهمترین برنامه های سفر دکتر غلامی به ارومیه است.

امضای تفاهم‌نامه واگذاری ۱۷ هکتار از اراضی دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری استان، افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری و استارتاپی مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری استان از دیگر برنامه‌های این سفر به شمار می رود.

پس از استان‌های کردستان و آذربایجان غربی، وزیر علوم در سومین ایستگاه سفرهای استانی خود در هفته دولت به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

شرکت در مراسم چهل‌سالگی دانشگاه شهرکرد، تقدیر از برترین‌های ادوار، روسای ادوار و خیرین ادوار دانشگاه شهرکرد، دیدار با روسای دانشگاه‌های استان و اعضای شورای دانشگاه و بازدید از پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه دکتر غلامی به این استان است.

افتتاح سردر ورودی و بلوار و میدان مرکزی دانشگاه شهرکرد، تکمیل و تجهیز سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهرکرد و همچنین تکمیل و تجهیز سالن کنفرانس و آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به این شهر است.

وزیر علوم، در ایستگاه پایانی سفرهای استانی خود در هفته دولت ۱۲ پروژه دانشگاهی را در دانشگاه زنجان افتتاح خواهد کرد.

این پروژه‌ها شامل احداث و تجهیز دانشکده علوم زمین، دانشکده معماری و هنر و محوطه پیرامون، دانشکده کشاورزی، گلخانه تحقیقاتی و پژوهشی، ساختمان مدیریت و کنترل مرکزی گلخانه تحقیقاتی، پیست دوومیدانی و زمین فوتبال، پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع خوابگاهی خواهران و سلف‌سرویس مرکزی (حجم ۶۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز)، ساختمان غذاخوری و سالن مطالعه دانشجویان دختر، توسعه شبکه گازرسانی فشارقوی دانشگاه به طول ۲۵۰۰ متر، ساختمان پست برق و دیزل ژنراتور با تجهیزات مربوطه به مساحت ۱۷۰ مترمربع، آزمایشگاه مرکزی و پارکینگ پشت دانشکده معدن به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع است.

از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در ایستگاه چهارم و پایانی استانی خود در هفته دولت می‌توان به شرکت در شورای دانشگاه زنجان، بازدید از پارک علم و فناوری استان و شرکت در جشنواره استانی شهید رجایی اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز