خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد:

کشف ۲۷ کامیون کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۰۲

رئیس پلیس پایتخت از کشف ۲۷ کامیون کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه عملیات کشف محموله قاچاق پارچه و بلور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای کشف کالای قاچاق کار بسیار بزرگی صورت گرفت، اظهار داشت: با کارهای اطلاعاتی صورت گرفته، پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ۲۷ کامیون انواع کالای قاچاق را که از جنوب و غرب کشور وارد تهران شده بود، کشف کرد.

وی ادامه داد: این کالاها در انبارهایی در جنوب تهران نگهداری می‌شد که با کارهای اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ازجمله اقلام کشف شده ۲۰ کامیون پارچه کره‌ای و چینی است که باعث ضربه به تولیدکنندگان می‌شود.

سردار رحیمی عنوان کرد: در بین کالاهای قاچاق، ۷۳۳ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) برای تولید «بیت کوین»، کشف شد. همچنین از دیگر اقلام کشف شده، سه کامیون وسیله جانبی موبایل و پنج کامیون بلور است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مسیر کالاهای قاچاق اکثراً پایتخت است، افزود: کالاهای کشف شده تحویل گمرک خواهد شد؛ در همین راستا چهار نفر دستگیر شدند و علاوه بر اینکه اجناس آن‌ها توقیف خواهد شد، باید جریمه‌های سنگین هم پرداخت کنند. همچنین ارزش ریالی این اموال، بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی عنوان کرد: در پنج ماهه سال جاری در کشف پارچه ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم. کشفیات کالاهای قاچاق نیز ۷۰ درصد از لحاظ ریالی افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۴۸ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس پایتخت و پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز