خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

علاقه‌مندی من «تثبیت هیات رییسه شورا» است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۶۵

رییس شورای شهر تهران گفت: به عنوان رییس قبلی شورای شهر علاقه مند به تثبیت نه فقط در شهرداری بلکه در مدیریت شهری هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه صحن شورای شهر، در جمع خبرنگاران درباره انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: به عنوان رئیس قبلی، علاقه مند به تثبیت هستم. البته نه فقط در شورا بلکه در مدیریت شهرداری، زیرا تثبیت می تواند فرصت بهتری را برای مدیریت شهر فراهم کند.

او افزود: علاقه مندی من به تثبیت است اما اعضا باید تصمیم بگیرند که رییس چه کسی باشد.

وی درباره وظایف شورای شهر که در دوره جدید باید مدنظر قرار گیرد گفت: بحث شورا باید از شهرداری جدا شود. مشکلی که اکنون داریم این است که وظایف شورا با وظایف شهرداری مخلوط است و این نکته ای است که باید جدا شود به ویژه توسط خبرنگاران و اکنون اجرا و نظارت با هم مخلوط است.

هاشمی با تاکید بر اینکه بحث اجرا و نظارت با یکدیگر فرق دارد اظهار داشت: وظایف شورا در قانون مشخص است. یکی از مسایل مهمی که در قانون برای شورا دیده شده برنامه مدیریت شورا و کمیسیون ها است که باید در هیات رییسه تقویت شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر رییس شورا شود چه رویکردی را پیش می گیرد گفت: شأن اعضا و شأن شورا باید بیشتر حفظ شود و هیات رییسه باید تلاش بیشتری برای آن انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز