خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت روز پزشک و داروساز

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۱۵۷

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت روز پزشک از خدمات جامعه پزشکی و داروسازی به جامعه و بیمه شدگان این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، طاهر موهبتی در یادداشتی به مناسبت روز پزشک نوشت:

«در فرهنگ ارزشمند و غنی اسلامی، علم پزشکی از چنان جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد تا آنجا که هرکس به انسانی حیات بخشد، مانند این است که به همه مردم حیات بخشیده است و این آیین بالنده در همنشینی با تعالیم الهی، اندیشمندانی را به منصه ظهور رسانده که روشنای علم و فکرت‌شان در آسمان علوم بشری راهگشا بوده و نام‌های پر آوازه آنها بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد.

انسان سالم، شرط مقدماتی توسعه و زمینه‌ساز بالندگی کشور در تمامی حوزه‌هاست. پروردگار متعال را سپاس می‌گوییم که در نیل به سیاست‌های کلان سلامت و ممارست همه جانبه دولت و حمایت موثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه کشور به سلامت آحاد جامعه را شاهد هستیم.

انتخاب با مسمای زادروز شخصیت بی‌نظیری چون ابوعلی سینا تحت عنوان روز پزشک و دانشمند بی‌همتا، زکریای رازی به نام روز داروساز، فرصتی فراهم می‌سازد تا با اشاره به جامعیت علمی، نوآوری و سکنات اخلاقی این برجستگان ذوالفنون، ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند این جامعه فرهیخته و تجلیل از خدمات حیات‌بخش آنان که از مصادیق آیه کریمه «و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا» است، نگاهی دوباره به جایگاه رفیع خدمات پزشکی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن داشته باشیم.

اینجانب این روز مبارک را به جامعه فرهیخته پزشکی و داروسازی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش‌ها و ایثار گرانمایه این عزیزان در راه حفظ و ارتقای سلامت هموطنان و بیمه شدگان عزیز سازمان بیمه سلامت، تقدیر و تشکر می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز