خبرگزاری کار ایران

با اعلام سردار قنبری؛

5 باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان منهدم شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۰۰۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 124 هزارلیترسوخت قاچاق، توقیف 7 دستگاه تریلی سوخت کش و انهدام 5 باند قاچاق سوخت در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار ‌محمد قنبری افزود: 5 باند قاچاق سوخت منهدم و 7 دستگاه تریلی سوخت کش در یک هفته گذشته توقیف شد.

وی همچنین در خبر دیگری از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف بیش از یک تن و 183کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند از مناطق مرزی به شهرستان های " ایرانشهر" و "خاش" دست یافتند.

این مسئول گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور"ایرانشهر-بمپور"بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، 2 سوداگر مرگ به هلاکت رسیده و یک قاچاقچی نیز دستگیر و 2 دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، 593کیلو و 925 گرم تریاک به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خاش با تیم دیگری از اعضای این باند که قصد جابه جایی موادافیونی به خارج از استان را داشتند، درگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مسلحانه علاوه بر دستگیری 2 قاچاقچی، از خودروی آنها 504 کیلو  و 500 گرم تریاک، 64 کیلو و 464گرم حشیش و 21 کیلو و 100گرم انواع دیگر مواد افیونی به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری، مقادیری مهمات و 25 عدد کارت سوخت کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز