خبرگزاری کار ایران

فرزانه فرجیان خبر داد:

کشف محموله بزرگ داروی کمیاب در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۶۸۸

محموله بزرگ داروی کمیاب توسط ماموران نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و تیم بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شناسایی، کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، فرزانه فرجیان اظهار داشت: محموله بزرگ داروی کمیاب توسط ماموران نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و تیم بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شناسایی، کشف و ضبط شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در پی گزارش ماموران نیروی انتظامی استان مبنی بر کشف مقادیر زیادی دارو از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر زاهدان به زابل، تیم بازرسی معاونت غذا و دارو به محل اعزام و مشخص شد محموله مذکور بدون کسب مجوزهای قانونی و خارج از چرخه مجاز توزیع در حال جا به جایی به شمال استان بوده و بیشتر اقلام دارویی کمیاب در کشور است.

وی ارزش ریالی محموله مکشوفه را بالغ بر ۱۹۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پرونده مذکور بلافاصله پس از تکمیل مستندات، جهت صدور رای به مراجع قضایی ارجاع شده است. عرضه خارج از چرخه مجاز توزیع و فروش بی‌ضابطه دارو موجب ایجاد کمبودهای کاذب دارویی در کشور و تضییع بیت‌المال و حقوق افراد جامعه می‌شود.

فرجیان افزود: از مردم و تمامی دست اندرکاران و نهادهای نظارتی استان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف در زمینه فروش و عرضه اقلام دارو موضوع را از طریق شماره ۱۹۰ و یا شماره تلفن‌های ۳۳۳۷۲۰۵۸، ۳۳۳۷۲۰۶۲ و ۳۳۳۷۲۰۶۳ به کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز