خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از اولین «خیابان کامل» در تهران تا پایان مهرماه

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۹۲

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از به اتمام رسیدن طرح «خیابان کامل» تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: این طرح در بلوار شهدای ایرانیت در محدوده ضلع شرقی حرم عبدالعظیم (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید ابوذر ریاضی، با اعلام اینکه اولین خیابان کامل شهر تهران به طول ۷۵۰ متر و در مسیر رفت و برگشت هزار و ۵۰۰ متر است، بیان کرد: این طرح از یک ماه پیش آغاز شد و براساس برنامه ریزی زمانی در مهرماه جاری به اتمام خواهد رسید.  این طرح در بلوار شهدای ایرانیت در محدوده ضلع شرقی حرم عبدالعظیم (ع) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح خیابان کامل کاهش آلودگی هوا، پیاده محور کردن و استفاده از مدهای پاک حمل و نقلی است. این طرح به منظور بالا بردن مطلوبیت استفاده از حمل و نقل پاک اجرا شده است.

به گزارش شهرنوشت،‌ ریاضی در مورد برنامه توسعه خیابان کامل در منطقه ۲۰، بیان کرد: محورهایی که قابلیت اجرای طرح خیابان کامل را داشته باشند در الویت برنامه اجرایی قرار خواهند گرفت تا بعد از بررسی و انجام مطالعات این طرح در محور مورد نظر پیاده شوند. یکی از سیاست‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران کاهش آلودگی هوا است که در این راستا پیاده محور کردن معابر و استفاده از مدهای پاک حمل و نقل شهری ترویج می‌شود. براساس برنامه توسعه‌ای، طرح خیابان کامل تا پایان سال در منطقه ۲۰ باید به ۵ کیلومتر افزایش پیدا کند.

به گفته‌ی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰، طرح خیابان کامل در مقطع عرضی خیابان انجام خواهد شد. این معبر خیابان‌های سلمان فارسی و شهید صابونی‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز