خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به زوار اربعین بهره می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۴۹

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای خدمات دهی شایسته به زوار اربعین حسینی (ع) بهره می گیریم، گفت: آمادگی لازم را برای پذیرش زوار خارجی کشورهای همسایه چون افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان و ... برای تردد از مرزها و عزیمت عراق را داریم.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با سرلشکر "یاسین طاهر الیاسری"؛ وزیر کشورعراق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این دیدار پیرامون برگزاری کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) با وزیر کشور عراق گفت و گو کردیم و بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم در راستای تسهیل تردد و تأمین امنیت زوار تأکید شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی (ع)، افزود: از همه ظرفیت ها و امکانات برای خدمات دهی و تأمین امنیت زوار بهره خواهیم گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی از بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: بر مبنای توافقات مسئولان دو کشور، امسال علاوه بر مرزهای سه گانه چذابه، شلمچه و مهران، زوار می توانند از مرز خسروی نیز تردد داشته باشند.

وی با پیش بینی حضور میلیونی و گسترده زوار در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع)، خاطر نشان کرد: آمادگی لازم را برای پذیرش زوار خارجی کشورهای همسایه چون افغانستان، پاکستان، جمهوری آذربایجان و ... برای تردد از مرزها و  عزیمت به عراق را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز